Kwaliteitsbeleid

Veiligheid, kwaliteit en stabiliteit zijn begrippen waar wij voor staan. Deze begrippen vinden wij extra belangrijk gezien we werkzaam zijn in de gezondheidszorg, waarin gewerkt wordt gezondheidsgegevens.

Om hoge veiligheid, kwaliteit en stabiliteit te realiseren zijn een efficiënte organisatie, duidelijke bedrijfsvoering en vakbekwame en gemotiveerde medewerkers essentieel.

We hebben onze primaire bedrijfsprocessen zodanig ingericht dat we de kwaliteit van onze dienstverlening continu monitoren en verbeteren. Hierbij maken we gebruik van ondergenoemde analysemethodieken:

  • Kritieke prestatie-indicatoren (KPI’s) op onze primaire bedrijfsprocessen

  • Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

  • Medewerkerstevredenheidsnderzoek (MTO)

  • Vroegtijdige signalering van klachten

  • Beoordeling van de prestaties van onze externe toeleveranciers

Dit alles is geborgd in ons kwaliteitsmanagementsysteem wat een belangrijk instrument is om onze organisatie, processen en beleid te beheersen, te toetsen en continu te verbeteren. Jaarlijks toetst een externe auditor of ons kwaliteitsmanagementsysteem in overeenstemming is met de ISO 9001, waardoor we met het uitgegeven certificaat aantoonbaar voldoen aan deze kwaliteitsnorm.